1.

Sjedila sam pred velikom bolnicom, zajedno s ostalim budućim bolničarkama, pretvarajući se da uživam u ljetnoj sparini. Moje cijelo tijelo je žudjelo za dodirom prekrasnog, hladnijeg mora. Sama pomisao da ću još satima čekati Glavnu Sestru me ubijala.

'' Summer Connor, Lydia Devain and Amelie Relly!! '' – odahnula sam kad sam začula svoje ime znajući da ću uskoro ući u bolnicu. U klimatizirani prostor.
Glavna Sestra nas je požurivala, a Lydia je bila najrevnija potrčavši za njom kroz vrata. Ja jednostavno nisam imala snage kako bi slijedila njen primjer. Moja crna kosa j zbog vručine postala još valovitija i odzada mi se lijepila na vrat. Zastala sam iza Glavne Sestra, Lydie i Amelie kako bi samo na trenutak uživala.

'' CONNOR!! '' – Glavna Sestra se zaderala na mene i prenula me iz misli i užitka. Kimnula sam glavom i požurila za njima. Amelie i Lydia su se zahihotale prikrivajući usta.

'' Odjenite se. Započinjete odmah. '' – Glavna sestra se obrecnula na nas s prijekorom nam dajući bijele uniforme. DUGIH RUKAVA! Gotovo sam se onesvijestila ugledavši ju.
Okrenula se od nas i produžila dalje. Amelie i ja smo se s nerazumijevanjem pogledale.

'' Ona, očekuje od nas da to odjenemo IAKO u bolnici nema nikog osim nas trinaest bolničarki! '' – Amelie je prekrižila ruke na prsima odbijajući odjenuti uniformu.

'' Na Havajima smo, vani je prekrasni more, a mi smo OVDJE! '' – komentirala sam uzimajući odoru u ruke. Stavila sam onu bolničarsku kapicu na glavu i zaigrano se zavrtjela dopuštajući svojo zelenoj haljini da se vrti oko mene.

~*~*~*~

Amelie, Lydia i ja smo se obuke u odore i '' uživajući '' u nepodnošljivoj vrućini izvalile se na bolničke krevete.

'' Idemo tračati? '' – Lydia je bila najmlađa od nas. Imala je samo osamnaest godina dok smo Amelie i Ja imale dvadeset i dvije. Obje smo se nasmijale na to.

'' A zašto ne?! '' – Amelie se okrenula prema meni i Lydiji s blještavim osmjehom na licu. Njene crveno namazane usne činile su njene zube još bjeljima. Poput bisera u Bisernoj Luci, Pearl Harboru. Nalaktila sam se podupirući si glavu rukom.

'' Aha, a o kome ćemo tračati. '' – zastala sam pogledavši prema vratima – '' Nikoga još ne poznajemo. Samo smo tri dana ovdje! '' – doista smo samo tri dana bile u Pearl Harbouru i nismo se još nijednom okupale. Da nisam djelila kuću s njima vjerojatno nikoga još ne bih upoznala.
Prvi dan sam provela spavajući probudila sam se tek navečer jer sam čula nekoga kako šapće pokraj moje glave. Drugi dan sam UČILA, a treći dan je upravo otpočeo.
Nisam ni primirisala moru iako se naša kuća nalazila na plaži.

'' Hmm...a da pričamo o Ra.. '' – Lydia nije dovršila jer je glavna sestra ušetala u prostoriju nalazeći nas izvaljene na krevetima. Ups...


Ne znam što mi je. -.-''




25.05.2010. u 17:11 · Ostavi komentar (11) · Isprintaj · #